Pictorial: Tuxedo Nails

Kommer ni ihåg det här inlägget där jag visade mina "kostymnaglar"? Trodde att jag råkat radera mina bilder till pictorialen men de hade bara hamnat i fel mapp! Min dator är förövrigt på lagning just nu och jag vet inte när jag får tillbaka den så därför kommer jag ha en "recensionsvecka" nu men jag kommer fortfarande fota dagens smink, pictorials och försöka få ihop en videotutorial! 
 
  • Börja med att måla alla naglar vita, det behöver inte vara helt täckande längst ut på naglen.
  • Gör ett stort "V" i mitten av nageln med svart.
  • Fyll i utanför "V"t med svart
  • Gör en liten fluga långt upp på nageln. det lättaste sättet att göra detta är att göra ett liggande "X" och sedan fylla i det.
  • Gör två prickar under flugan och avsluta med topplack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback