Favoriter i Maj

Den bästa månaden på året är maj, mest för att det är då jag fyller år men också då värmen börjar komma! Mina favoriter i maj är faktiskt mest presenter och det jag köpt själv har jag inte haft tillräckligt länge för att bli favoriter. 

Freak av Illamasqua
Jag tokälskar den här doften, den är speciell, mystisk och unik. De flesta skulle kalla den en tyngre doft som gör sig bäst på kvällen (vilket den gör!) men jag vill alltid bära den. Den sitter otroligt bra också så av mig får den full pott!
 
Naked 2
 
Som jag har suktat efter den här fantastiska paletten från Urban Decay, Man kan göra allt (utom något färgglatt) med bara den här paletten! En perfekt blandning av skuggor med lite kallare toner. Det enda negativa jag har att säga om den är att den svarta är litelite smigil och fäller men den är också riktigt pigmenterad!
 
Clarisonic Plus

Ja, jag älskar min Clarisonic, just nu använder jag den två gånger om dagen. Den tar bort alla sminkrester man trodde var borta och hyn får en fin lyster och känns mycket ljämnare! Två tummar upp!
 
 
Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush candy glow
 
Jag vet helt ärligt inte hur jag har kunnat leva utan det här rouget, det funkar bra till allt, passar min hy perfekt och ger världens snyggaste glow. Förpackningen är ju också hur fin som helst. Det kan nog vara så att detta rouget är min favorit av favoriterna!

EOS Läppbalsam
Ja, Jag har också testat EOS läppbalsam och måste säga att jag älskar det! Det både luktar och smakar gott. Det känns som att det räcker längre än de andra läppbalsam jag provat och har också hjälpt mot mina supertorra läppar. Min "läppboll" följer med mig överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback