Got a new face..

Denna looken blev jag riktigt nöjd med, från början hade jag inte någon direkt idé utan bara började sminka och lät fantasin flöda! Jag har använt två foundations, en mörkare än min hudton och en ljusare. Mina ögonbryn täckte jag över med brynvax ( det går att använda ett vanligt limstift till att täcka brynen med!) och målade dit nya. För att få till linjen vid kindbenen höll jag bara ett vanligt papper där jag ville att "rougen" skulle sluta. För att få fast nitarna använde jag vanligt ögonfranslim men ska man bära detta i flera timmar rekomenderar jag att använda ett speciellt lim för ansiktet (tex spririt gum). Detta är en väldigt effektfull sminkning som går att göra utan att behöva köpa massa extrasmink man bara använder en gång!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda W

DU E SÅ BRUTALT COOL, PYSEN!

(Från hitta Nemo, hoppas att du kan dra dig det till minnes)

Men ja, jag är så sjukt imponerad och sanslöst stolt över dig! <3

Svar: Tack <3
Sandra Florin

DATUM: 2013-10-30 TID: 22:00:47
Postat av: Amanda W

Jag kom på att jag skrev fel precis när jag skulle somna igår. "Du är så totalt cool, pysen" säger sköldpaddan. Men brutalt passar dig bättre ;D

DATUM: 2013-10-31 TID: 06:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback