Walking on Sunshine

I dagens sminkning har jag använt främst en varm guld-metallisk skugga från Too Faced med namnet Jer Jer. Just den här skuggan är verkligen en av mina absoluta favoriter och dagen den tar slut kommer nog bli en ledsam dag.. Den är verkligen superbra, pigmentrik och härligt krämig. Testade även Ett Lip tint eller snarare Lip Stain då det knappt gick bort. Ett inlägg om denna produkt kommer senare i veckan.
Jag har använt:
Ansikte
Make Up Store Skin Serum
Loréal True Match Foundatin C1
Make up Store Cover All Mix
Elf High Definition Powder Sheer
Make Up Store Microshadow Smog (shade)
The Body Shop All-in-One Colour Guava
Mary Kay Natural Cheek Tint Pink Pearl (highlight)
Ögonbryn:
IsaDora Eye Brow Pencil #25 Warm Brown
Make Up Store Microshadow Smog
Ögon:
Make Up Store Eyeprimer Clear
Too Faced Jer Jer
Too Faced Piano Keys
Make Up Store Microshadow Smog
The Body Shop Shimmer Waves Bronze
The Body Shop Carbon Black Eye Definer
Make Up Store Cake Eyeliner Black
Läppar:
Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint #09
Ett Skirt Rosa läppstift med Guldskimmer som jag inte hittar något namn på
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade gärna velat se lite "step by step" bilder på sminkningarna!

Svar: Tutorilas kommer komma om någon vecka!
Sandra Florin

DATUM: 2013-08-05 TID: 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback