Soft Focus

Här kommer en mjuk sminkning som går att bära till alla tillfällen. Till fest är det bara att byta ut den rosa ombreläppen till en röd läpp för en lite mer dramatisk look. Idag skulle jag filmat hur jag fyller i mina ögonbryn men eftersom de blev färgade idag får det vänta tills färgen som hamnade på huden istället för brynen har gått bort..
Jag Har Använt:
Ansikte:
Maybelline Instant Anti-Age TheSmoother Skin Retexturising Primer
Lóréal True Match Foundation #C1 Ivory Rose
Make up Store Eazy Cover All Mix
Make Up Store Loose Powder milk
Kinder
Elf Cool Bronzer (den ljusa bruna som shade och den vita som highlight)
Lars Wallin Blush Kiera
Ögonbryn:
Make up Store Microshadow kakaw
IsaDora Color & Shape Eye Brow Gel #43 soft brown
Ögon:
IsaDora EyeShadow Fix
Make up Store Microshadow smog
The Body Shop Shimmer Cubes Palette 21 #02 Soft Pink #04 Stardust Grey
Elf Liquid Eyeliner
Maybelline The Falsies Feather-Look Volum´ Express Mascara
Läppar:
Elf Lip Primer & Plumper
Nivea Volume Shine #65 Rose
The Body Shop Colorglide Lip Colour #57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback