Lemon

Jag hade svårt att komma på vad för slags sminkning jag skulle visa er näst och kollade igenom mina ögonskuggor. Hittade där skuggan Lemon som är en stark gul skugga från make up store och tänkte "varför inte?" 
Jag har använt:

Ansikte:
Maybelline Fit Me Concealer #15
Eyes Lips Face Mineral Foundation Porcelain
Max Factor Miracle Touch Creamy Blush #14 soft pink
Make up Store Micro Shadow smog (shade)
Ögon:
IsaDora Eye Shadow Fix
IsaDora Inliner Kajal #50 satin white (under den gula ögonskuggan)
Make up Store Microshadow Lemon
Make up Store Micrishadow Kakaw
Make up Store Cake Eyeliner Black
Sephora Full Action Mascara Black
Ögonbryn:
Make up Store Microshadow Kakaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback