Grasshopper

Till denna look har jag använt en färg jag inte är så värst förtjust i, nämligen grönt. Av någon anledning äger jag löjligt många gröna ögonskuggor, tror nog det är den färgen jag har mest av till och med.. Ska nog kolla upp det när jag kommer hem om ett par dagar.. I alla fall, till denna sminkning har jag valt att lägga mycket fokus på ögonen och mindre på läppar och kinder.
Jag har använt:
Ansikte:
Lumene Crystal Radiance Prime
Maybelline Fit Me Foundation 110
Make up Store Eazy Cover chai
Make up Store Loose Powder milk
Eyes Lips Face Natural Radiance Blusher shy
Make up Store Microshadow muffin (highlight)
Make up Store Microshadow smog (shade)
Ögonbryn:
Make up Store Microshadow kakaw
Ögon:
Too Faced Shadow Incurance
Make up Store Microshadow eclipse
Make up Store Microshadow city jungle
Make up Store Microshadow vertigo
Make up Store Microshadow kakaw
Make up Store Cake Eyeliner black
The Bodyshop Carbon Black Eye Definer
Läppar:
IsaDora Jelly Kiss #61 peach pearl
 
Trackback