Tio Minuter

Här är min "snabbsminkning" som tar under tio minuter och är superenkel att göra! Det som tar längst tid är mina ögonbryn vilket inte är konstigt då jag är riktigt petig med mina bryn.
 
Lägg en primer i hela ansiktet (Lumene Crystal Radience Primer) och en lätt och ljus concealer i inre ögonvrån och under ögonen (Elf Tone Correcting Concealer - ivory). Lägg ett krämrouge, det behöver absolut inte vara helt perfektoch gärna lite mer (Max Factor Miracle Touch Creamy Blush - soft pink) och sedan en puderfoundation i hela asiktet, detta gör att rouget ser naturligt och mjukt ut utan mycket jobb. 
Fyll i brynen (MUS MS - smog) och lägg en ljus kall brun skugga i globlinjen samt längs undre fransraden (jag använder samma skugga som jag har till brynen).
Böj fransarna och avsluta med mascara (TBS Super Voume Mascara - 01) och lägg tillsist ett läppglans/skirt läppstift eller liknande ( Sephora Glossy Lip Pencil - 01 Glossy Pink)

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så vacker!

Svar: Tack! :D
Sandra Florin

DATUM: 2014-05-18 TID: 17:51:23
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback