Lernberger Stafsing Oil Booster

"Boost and style your hair with this intensive hair and scalp treatment oil. It provides six carefully chosen essential oils known for their deep penetrating, soothing, protecting and strengthening properties. It clarifies the scalp and skin while restoring elasticity and moisture. A high concentration of our unique LS supercomplex packed with antioxidants and vitamins is added for maximum care. You gain bouncy, healthy, soft, shiny and restored hair (and skin). 50 ml."

Det här är alltså en multifunktionell hårolja, den kan användas som en kur mot torr hårbotten, den går att blanda i balsam/hårinpackning, användas som en kur innan schamponering. Den är även en bra stylingprodukt för extra glas, den går att sova med och till och med använda på kroppen! Läs mer HÄR

Jag brukar ta i ett par pumpar olja i mina toppar och längder, fläta håret och låta den sitta i några timmar innan schamponering. Gör jag inte det tar jag en halv pump, smörjer in händerna och masserar lätt topparna och drar fingrarna genom längderna. Håret känns och ser mycket friskare och topparna är mindre torra!


 
    Fördelar
  • Multifunktionell
  • Dryg
  • Doftar gott, men inte för mycket
  • Går att använda på kroppen och ansiktet 
  • Den GÅR att äta ( innehåller till stor del organsika oljor) (det är dock inte gott...)
  • Fri från silikoner
    Nackdelar
  • Svår att dosera då man behöver så lite till stylingen
Betyg: 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback