Michael

Just nu bär jag ett nagellack från Make Up Store vid namn Michael. Det är ett silvermetalliskt lack som påminner om OPI´s Push And Shove men lite mer nedtonat och inte lika spegelblankt. 
Formulan är helt okej och med tunna lager torkar lacket riktigt snabbt. På bilden har jag målat tre lager men två hade varit heltäckande.
 
Jag har någon fobi för när man ser penseldragen när lacket torkat och det gör man ganska tydligt med detta lack vilket är tråkigt då det är ett väldigt behagligt lack att bära. Det är dock inget unikt lack och jag tror att det finns andra liknande som är betydligt lättare att måla med. På bilden har jag kämpat med att försöka få så lite synliga penseldrag som möjligt och ändå syns de på varje nagel.
 
Betyg: 3/5
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback