Lush Shampokaka "Jumping Juniper"

"Jumping Juniper är ett fruktigt schampo som balanserar upp sebumproduktionen i hårbotten och låter den se renare ut längre. Infusioner av rosmarin och lavendel är antimikrobiska och lugnar och skyddar hårbotten. Enbärsolja kontrollerar skalpens produktion av sebum (hudens fett). Eteriska oljor av citron och lime ger glans till håret."
 
Det här är ett av de bästa shampon jag testat och jag är på min tredje shampokaka nu. De är otroligt dryga, för mig har en kaka hållt i ungefär 80 tvättar eller mer så man behöver inte köpa en ny kaka ofta. Jumping Juniper är bra för de som lätt får en fet hårbotten, ett problem som jag också har. Jag tycker ett den hjälper lite mot det och både hår och hårbotten känns otroligt rent. 
 
Jag har testat att använda "vanliga shampon" som finns i matbutiker och det gör jag aldrig igen. Min hårbotten började klia och blev torr och håret kändes inte riktigt rent. Både kakan och burken är superenkla att ta med, man behöver inte oroa sig att det ska läcka ut shampo i väskan, den tar inte mycket plats och väger inte mycket alls.
 
Det finns olika shampokakor för olika hårtyper och det finns en sort för alla. Klicka HÄR för att hitta den som passar just dig eller besök en utav Lushs butiker (personalen är supertrevlig och rikigt kunniga!).

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Kul med tips!

DATUM: 2014-06-09 TID: 01:24:45
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback