Soft Pink

Nu äntligen kan jag blogga igen! Har haft endel problem med min dator men nu är allting löst så inläggen ska komma upp som vanligt igen! 
 
Här ser man vilken skillnad mörka läppar kan göra! En vardagssminkning kan lätt förvandlas till en fest-make up om man lägger ett mörkare läppstift eller läppglans som jag använt här.
Jag har använt:

Bas:
IsaDora UnderCover Face Primer
Make Up Store liquid foundation ivory
Make Up Store Dual Foundation helsinki
Make Up Store Eazy Cover chai
Lars Wallin Blush Kiera
Make Up Store MS muffin & white Highlight
Bryn
Make up Store kakaw
Ögon
Too Faced Shadow Insurance
Make Up Store MS white
Too Faced Eyeshadow Behind The Counter
Too Faced Eyeshadow Piano Keys
The Body Shop Shimmer Cubes Palette #21 velvet pink, soft pink & pearly white
ELF Liquid Eyeliner black
Yves Rocher Löst Pärlemorskimmer #5
The Body Shop Super Volume Mascara #01
Läppar
IsaDora Color Chock glossy lip stain #56 Vintage Wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback