Ginger Leaf

Den här sminkningen är superlätt att göra och man kan använda precis vilken skugga man vill på locket. Här har jag använt en från Make up Store som heter ginger leaf, den har jag lagt över hela locket och sedan lagt en ljus, kall brun skugga i globlinjen och ljusat upp ögonvrån med en vit skugga och lagt lite skimmer över det vita. Man kan såklart sluta där men jag trivs bättre med en eyeliner och gjorde den "mellan-tjock" med en vinge.
 
Jag har använt:

Bas:
IsaDora UnderCover Face Primer
Make Up Store Dual Foundation helsinki
ELF Cool Bronzer - Den ljusa bruna som shade, rougen och den ljusa som highlight
Make Up Store MS muffin
Bryn
Make up Store kakaw
Ögon
Make Up Store Eye Primer  clear
Make Up Store Cybershadow ginger leaf
Make Up Store MS white & smog
ELF Liquid Eyeliner black
Make up Store Eyepencil black
Make Up Store Eyepencil matt vanilla
Yves Rocher Löst Pärlemorskimmer #5
The Body Shop Super Volume Mascara #01
Läppar
IsaDora Jelly Kiss 52 Rose Blush
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback