Clarisonic, första veckan!

Nu har jag använt min Clarisonic Plus i ansiktet varannan dag och det är dags för den första updaten! Klicka HÄR för att komma till "före bilderna".
 
Jag uppleveer att min hy faktiskt har blivit lite bättre, den största förändringen är att jag inte blir lika fet i hyn under dagen lika snabbt som innan vilket är riktigt skönt! Jag hade också flera röda små fläckar innan som är nästan helt borta nu. 

Under den här veckan har ett par småfinnar och plitor kommit och försvunnit lika snabbt förutom ett par envisa plitor längs käkbenet och i pannan. Förhoppningsvis kommer de försvinna snart, jag har aldrig haft finnar eller liknande längs käkbenet så troligtvis är det sådant som kommer upp på grund utav Clarisonicen. Jag har också upplevt att det har kliat precis längs utsidan av ansiktet, alltså längs hårfästet och käkbenen. Det har också kliat i ögonbrynen men nu har det inte kliat i ansiktet de senaste två dagarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback