Clarisonic, andra veckan!

Nu har jag använt min Clarisonic Plus i två veckor! Klicka HÄR för att komma till det första inlägget om Clarisonic och HÄR för att komma till inlägget efter den första veckan


Jag har under den senaste veckan använt Clarisonic varje kväll och min hy blir faktiskt bara bättre och bättre! Det är dock väldigt små förändringar, så små att det antagligen bara är jag som märker dem.. Min hy kunde bli oljig efter ett par timmar, testade olika primers, foundations osv men inget hjälpte. Jag skrev om detta förra veckan också men upplever att det tar ennu längre tid innan jag måste pudra, vilket är hur skönt som helst! Mina porer har också blivit pyttelite mindre och ansiktet känns så mycket renare. Jag upplever också att allt smink sitter mycket bättre och min hy har fått mer lyster! De envisa "finnarna" längs käkbenet är helt borta nu och de i pannan börjar försvinna de med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback