Så snurra min jord igen

Bloggen har ju vilat ett par dagar nu men som det ser ut nu kommer den vara igång igen. Kommer däremot byta bloggportal och även bloggnamn inom en snar framtid och har precis börjat flytta över bloggen själv så kommentarerna kommer inte följa med. Anledningen till att jag gör det själv är för att jag har såpass få inlägg så det inte är värt att vänta flera dagar för att den ska flyttas över. Jag har även spelat in tre videotutorials som kommer upp så småningom!

 
Bas:
IsaDora UnderCover Face Primer
Make Up Store liquid foundation ivory
Make Up Store Dual Foundation helsinki
Make Up Store Eazy Cover chai
Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush candy glow
Make Up Store white & muffin
Make Up Store smog - shade
Bryn
IsaDora Eye Brow Pencil #25 warm brown
Make up Store kakaw
Ögon
Urban Decay Promer Potion original
Urban Decay Naked 2 booty call, tease, ydk & busted
The Body Shop Carbon Black Eye Definer
Make Up Store MS white
The Body Shop Super Volume Mascara #01
Läppar
The Body Shop Lip & Cheek Stain #01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback